سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی از آغاز فرآیند ثبتنام جدید خبر داد و اعلام کرد متقاضیان باید از اول تا هشتم تیرماه با مسدود کردن ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی، شرایط حضور در طرح عرضه خودروهای وارداتی را فراهم کنند.
به گزارش اکوایران؛ سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی با انتشار اطلاعیهای، جزئیات جدیدترین مرحله عرضه خودروهای وارداتی را اعلام کرد.
بر اساس این اطلاعیه، متقاضیان از روز دوشنبه اول تیرماه ۱۴۰۵ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز هشتم تیرماه فرصت دارند یکی از حسابهای بانکی خود را نزد بانکهای مورد تأیید سامانه به نام «خودرو وارداتی» وکالتی کرده و مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان در آن مسدود کنند.
طبق اعلام سامانه، تنها حسابهایی که با عنوان مشخصشده وکالتی شوند امکان شرکت در فرآیند ثبتنام را خواهند داشت و مسئولیت هرگونه اشتباه در ثبت عنوان حساب بر عهده متقاضی است.
همچنین متقاضیان پس از گذشت ۲۴ ساعت از ثبت درخواست وکالتیسازی حساب، میتوانند تا روز سهشنبه ۹ تیرماه با مراجعه به سامانه فروش خودروهای وارداتی، نسبت به انتخاب خودرو اقدام کنند.
در این اطلاعیه تأکید شده است شرکتهای عرضهکننده موظف هستند تمامی ضوابط قانونی مرتبط با فروش خودرو، از جمله آییننامه حمایت از مصرفکنندگان خودرو را رعایت کرده و قراردادها را مطابق مقررات مصوب منعقد کنند.
سامانه همچنین به متقاضیان توصیه کرده است پیش از هرگونه پرداخت وجه یا امضای قرارداد، تمامی شرایط عمومی و اختصاصی فروش را بهدقت مطالعه کنند؛ زیرا پرداخت وجه یا امضای قرارداد به منزله پذیرش کامل شرایط خواهد بود.
بر اساس اعلام مسئولان، ورود به سامانه تنها با شماره تلفن همراه ثبتشده در اطلاعات بانکی امکانپذیر است و متقاضیانی که قصد استفاده از شماره دیگری را دارند، باید ابتدا اطلاعات خود را در بانک عامل بهروزرسانی کنند.
کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب "زندگی رویایی" تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.